Рівень нашого сервісу підвищує імідж замовника перед кінцевим споживачем, закріплює статус сучасної і впевненої компанії, та завойовує лояльність до бренду. Ми пропонуємо корпоративні програми послуг страхового асистансу, технічної допомоги на дорозі та обслуговування гарячої телефонної лінії. Основними замовниками наших послуг є авто імпортери, авто дилери, страхові, лізингові і прокатні компанії, власники великих автопарків та пов'язані з автомобільним бізнесом корпорації.
Цілодобове обслуговування звернень клієнтів
Покриття всієї території України та Європи
Понад 200 кваліфікованих експертів, аварійних комісарів та страхових адвокатів
Прибуття до місця події на протязі 30 хвилин
Професійна оцінка пошкоджень авто та розслідування обставин пригоди
Власна онлайн платформа обміну інформацією, персональні вебкабінети, статистичні та аналітичні данні
Багатолітній досвід і новітні методи роботи з надання послуг водіям при поломках та пошкодженнях авто
Використання сучасних європейських систем, алгоритмів та спецобладнання
Найбільша мережа провайдерів та оптимальні методи адміністрування
Впровадження напрацювань передових автоклубів інших країн
Контроль регламентних та сезонних робіт на авто
Врегулювання страхових випадків
Супроводження процесу ремонту при пошкодженнях та поломках
Організація процесів зберігання автошин та іншого сезонного обладнання
Аналіз на оптимізація процесів
Застосування професійного телефонного обладнання, що гарантовано забезпечують безперебійне обслуговування 24/7/365
Найефективніша команда контакт-центру
Система онлайн фіксації, контролю, моніторингу та аналітики
Безпека трансляції, накопичення та зберігання інформації